5 lipca 2012

Dreamed-of session :)

Wczoraj odbyłam swoją wymarzoną sesję!:P  Bardzooo, ale to bardzo marzyły mi się zdjęcia w piasku:) Tak, więc z małą pomocą znalazłam odpowiednie miejsce, modelkę, wizażystkę i poszłyśmy tworzyć. W Warszawie po południu znowu była niesamowita ulewa, w którą nadmienię wychodziłam z domu. Myślałyśmy, że sesja będzie w wersji hard, lecz na szczęście gdy dojechałyśmy na miejsce zawitało piękne słońce!
Modelka Beata - świetna dziewczyna, nie bała się wytarzać w piasku! Zresztą każda z Nas miała piasek wszędzie, ja nawet w domu potem ;)
Wizażystka Karola - jak na takie "polowe" warunki też według mnie się spisała.
Owoce naszej współpracy poniżej ;)

                       Like on Facebook :)















            

Wrzuciłam duuużo zdjęć, ponieważ tak naprawdę każde mi się mega podoba i nie mogłam się zdecydować:P
Mam nadzieję, że Wam - tak jak i mi bardzo się podobają!:)
Dziewczynom bardzo dziękuję za współpracę.


Ja lecę zaraz na kolejną sesję, więc oczekujcie efektów na dniach:) Pa!

Sisi

1 komentarz:

Niesamowicie miło będzie mi, gdy skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych;)) Na pewno się odwdzięczę!