25 czerwca 2012

Magda i lokomotywa :)


Dzisiaj chcę opowiedzieć Wam o sesji stylizowanej na pin-up girl z moją kumpelą Madzią:) Do pomocy w nauce obsługi nowego aparatu zgłosiła się na chętną do zdjęć.
Cała sesja przebiegała w radosnej atmosferze, gdyż owa lokomotywa znajduję się niedaleko ruchliwej ulicy. Tak, więc przechodni mieli niemała zagadkę jak widzieli Magdę śmiejąca się na "ciuchci";)
Niestety pogoda była nieco kapryśna... Co chwila na zmianę wychodziło słońce, aby potem zaraz chować się za chmury. Mimo to mam nadzieję, że zdjęcia wg Was się udały!;)









Tak na sam koniec Madzia z miną " chyba sobie żartujesz, że tam wejdę" :P


Chciałam BARDZO podziękować Madzi za pomoc;) ;*
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają!
Enjoy!;)

Sisi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niesamowicie miło będzie mi, gdy skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych;)) Na pewno się odwdzięczę!