28 czerwca 2012

Fontanny z Olą

Na dniach odbyłam sesję z Olą, która napisała do mnie na MM :)
Ola okazała się przesympatyczną dziewczyną, nie bojącą się trochę zmarznąć w krótkich spodenkach:P Po mimo lekkiego deszczyku dałyśmy sobie radę i wyszły wg mnie naprawdę fajne zdjęcia!
Outfit złożony z marynarskiej bluzki, krótkich spodenek i chustki na włosach wyglądał rewelacyjnie. Całość dopełniały niebieskie koturny:)
Samo miejsce Multimedialnych Fontann w Warszawie jest naprawdę rewelacyjne. Bardzo żałowałam, że pogoda nie była ładniejsza, bo zapewne wtedy byśmy o wiele więcej ciekawych ujęć zrobiły:)














Jak widać pogoda nie sprzyjała, więc kurtka pod pupą musiała być:P

Zapraszam też na mój  FAN PAGE PixSis :) (klik)
Sisi

1 komentarz:

Niesamowicie miło będzie mi, gdy skomentujesz wpis lub dodasz bloga do obserwowanych;)) Na pewno się odwdzięczę!